∆. Παπαστεργίου, Πρόεδρος Κ.Ε.∆.Ε.: Για τους ∆ήμους η ηλεκτροκίνηση είναι προτεραιότητα και όχι μόδα

kede 2225 ∆ήμοι εκδήλωσαν ενδιαφέρον για την εκπόνηση Σημείων Φόρτισης Ηλεκτρονικού Οχήματος, με χρηματοδότηση από το Πράσινο Ταμείο Η προώθηση της ηλεκτροκίνησης είναι μια από τις προτεραιότητες που έχουν θέσει η Κεντρική Ένωση ∆ήμων Ελλάδος και οι ∆ήμοι όλης της χώρας. Στο πλαίσιο αυτό, 225 ∆ήμοι ανταποκρίθηκαν με επιτυχία στην διαδικασία υποβολής αιτήσεων εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την εκπόνηση ΣΦΗΟ, κατόπιν πρόσκλησης που εκδόθηκε από το Πράσινο Ταμείο, που χρηματοδοτεί την πρωτοβουλία.

Συγκεκριμένα, κατατέθηκαν προτάσεις προϋπολογισμού 11,5 εκ. ευρώ, μέσα σε πολύ σύντομο χρόνο, αποδεικνύοντας ότι οι ∆ήμοι μπορούν να αποτελέσουν κινητήρια δύναμη στη δυναμική που αναπτύσσει η ηλεκτροκίνηση στη χώρα μας.
Είναι άλλη μια δράση που υλοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία, χάρη στη συνεργασία της ΚΕ∆Ε και των ∆ήμων με το Υπουργείο Περιβάλλοντος κι Ενέργειας και τη Γενική Γραμματέα Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών, αρμόδια για θέματα Ηλεκτροκίνησης κας Α. Σδούκου.
 H Γ.Γ. μάλιστα στην επιστολή που απέστειλε προς τον Πρόεδρο της ΚΕ∆Ε ∆. Παπαστεργίου, για να τον ενημερώσει για την ολοκλήρωση της υποβολής των αιτημάτων των ∆ήμων για την εκπόνηση ΣΦΗΟ, συγχαίρει το σύνολο των ∆ημάρχων που συντόνισαν τη διαδικασία, βάζοντας όπως χαρακτηριστικά αναφέρει «τους ∆ήμους στην πρίζα, προωθώντας μια πράσινη πολιτική για την αστική κινητικότητα, στην κατεύθυνση της μείωσης των ρύπων και της βελτίωσης της ποιότητας ζωής των πολιτών».
 Με αφορμή την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ο Πρόεδρος της ΚΕ∆Ε ∆. Παπαστεργίου δήλωσε:
 «Οι ∆ήμοι της χώρας απέδειξαν για μια ακόμη φορά, ότι μπορούν να είναι πρωτοπόροι στην υιοθέτηση «πράσινων», φιλικών προς το περιβάλλον πολιτικών, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό καθοριστικά στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών των τοπικών μας κοινωνιών.
Είμαι βέβαιος ότι με τη συνεργασία όλων μας, στο άμεσο μέλλον θα πετύχουμε να προωθήσουμε ακόμη περισσότερο την αντίληψη ότι η ηλεκτροκίνηση δεν είναι απλά μια μόδα, αλλά μια σύγχρονη ευρωπαϊκή πολιτική.
Είναι ένας οικολογικός και σύγχρονος τρόπος μετακίνησης, μια συγκροτημένη προσπάθεια να περιορίσουμε τους ρύπους και να προστατεύσουμε το περιβάλλον όχι με λόγια, αλλά με έργα».